چگونه می‌توانم از آقای پسته خرید کنم؟

برای خرید از فروشگاه اینترنتی آقای پسته می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و از بین تنوع گسترده‌ی محصولات تازه و با کیفیتی که در فروشگاه آنلاین ما قرار دارند، انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و در صفحه پرداخت، مشخصات و اطلاعات مربوط به ارسال و پرداخت را تکمیل کنید.

آیا ارسال به سراسر کشور انجام می‌شود؟

بله، در آقای پسته  ارسال محصول به سراسر کشور انجام می‌شود. با توجه به محل زندگی و نیاز شما، می‌توانید محصولات تازه و با کیفیت مورد نظر خود را به هر نقطه‌ای از کشور ارسال کنید.

آیا می‌توانم پسته خریداری شده را تحویل دیگری بدهم؟

بله، در صورتی که بخواهید هر محصولی که در آقای پسته  خریداری شده را به شخص دیگری تحویل دهید، می‌توانید در هنگام پرداخت، آدرس و اطلاعات مربوط به شخص دیگر را وارد کنید. در صورتی که می‌خواهید به طور مستقیم به شخص دیگری هدیه کنید، می‌توانید از بسته های هدیه‌ای ما استفاده کنید.

آیا می‌توانم محصول خریداری شده را بازگشت دهم؟

بله، در صورتی که با محصول خریداری شده راضی نبودید، می‌توانید در طی ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، آن را باز

گشت و در صورت عدم رضایت، به مدت ۳ روز کاری از تاریخ دریافت، با ارائه دلیل و توضیحات مربوطه، محصول را بازگردانده و هزینه خرید خود را بازگردانی کنید. در صورتی که محصولی که خریداری کرده‌اید، آسیب دیده یا ناقص باشد، لطفاً در اسرع وقت با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

 
 
آیا ارسال آقای پسته رایگان است؟

خیر . تمامی بسته های آقای پسته توسط تیپاکس و به صورت پس کرایه ارسال می‌گردند مگر مواردی که در جشنواره ذکر شود که ارسالشان رایگان است